Počet zobrazení stránky

4. 7. 2010

Roskilde po roce

Když se budíte na jiném místě po nějakou dobu, chodíte po ulicích města skoro po paměti, znáte jeho zkratky, kdy jsou v obchodech výprodeje, kam zajít kouknout na západ slunce, kde uslyšíte křik racků, kde si zahrajete dobrý volejbal, a když na ulici potkáte někoho, kdo vás pozdraví,.. můžete říct, že to místo znáte a místo zná vás. Poznala jsem Roskilde a Trekroner v malovelkém Dánsku, prožila jsem si tam hlavně dobré a ráda na Dánsko vzpomínám. Vzpomínky mám uchované ve formě fotek, které jsem vlastně nikomu ještě neukázala, tak tady jich je pár po roční pauze. Zavítala jsem na u nás málo známý Roskilde Festival, zážitky úžasné – doporučuji Veselý obličej. Trvá zhruba týden a sjíždí se zde skoro celá Skandinávie, aby zde v odpadcích v obrovských kempových městech dočkala 4denního rockového festivalu. Vše bylo úžasně zorganizované (jak jinak), všude byly davy lidí ve festivalové náladě, sluníčko bylo přívětivé, časem až moc a prach se vznášel nad přeplněnými stanovými městečky. A co se stalo, když festival skončil? Podívejte se na pár fotek a nezapoměňte u toho zavřít pusu.

Žádné komentáře: